x-mas!

Tjena!
Nu är det 6 dagar kvar till jag fyller år :D:D

Har precis cyklat till affären och köpt mörk sirap till mamma, hon gör nåt repotage till Aftonbladet med julmat. Så hon skulle göra bröd, men hon hade glömt sirapen som dom köpt på kontoret. Så jag fick köpa det.
Så nu luktar det jul i köket :) Det snöade lite idag, men låg tyvärr inte kvar, det blir bara slask istället så det e ju tråkigt. men men...

Jag, mamma, pappa, Maria, Fredrik och Sune ska till nåt ställe och käka middag sen. Det verkade va ett mysigt ställe, typ vid dragarbrunnsgallerian fast längre ner. Va där innan vi skulle till O'connors förut, lite snabbt bara.

Skulle bowlat med Camilla och Andrea igår, men det fanns inga lediga banor, så det ska vi göra nån annan dag. Istället följde jag med mamma till Stockholm, hon jobbade på Buffé. Det va roligt, hon skulle laga nyårs middag, så jag hjälpte till lite grann. Vi skulle åkt hem när vi va klara, men vi stannade kvar till ca halv 9 ist för 5 som det va tänkt.
Men vi hade trevligt med alla andra som jobbade där på kvällen.

Nu ska jag nog gör nåt annat.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0