Tjena hejsan! ...

Tjena hejsan!
Idag har jag, sandra b julia h och elvira varit på stan. Vi åkte buss dit, så camilla åkte hem på samma gång också.  Och sandra och dom hade aldrig varit hos camilla så de ville komma upp och kolla hur det ser ut. Så vi va väl där kanske i tjugo minuter. Sen gick vi till stan och käka lite på max, jag tog en maxbox (typ som happy meal) och då fick jag ett gulligt litet sugrör med tom och jerry haha
Sen gick julia och elvira åt ett annat håll medan jag och sandra skulle leta rosa grejer till på lördag. Men det gick inte speciellt bra, det finns ju bara julgrejer överallt. Så det ända jag hittade va rosa sugrör. Temat ska juva rosa och glitter så jag och sandra köpte en glitterspray som vi ska dela på.
Mamma sa att hon kanske kunde gå en sväng till lagerhaus efter jobbet imorrn, så där kanske hon hittar nåt rosa, får vi hoppas.

Vi har idrottsprov imorrn, så jag har läst massor med sidor om det, sjukt tråkigt att bara läsa hur mycket som helst.
Så vi får verkligen hoppas att det blir ett bra resultat.
Vi har ju även so prov på fredag, så det måste jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0