Presenterna!

Tjena!
Igår hade vi besök av Kickan, Ricke, Dylan, Mats och Lena. Men jag hade bestämt med andrea, camilla och linda så då gick jag ungefär när dom kom. Vi såg Madagaskar 2, den va väldigt rolig :D
Jag kom väl hem runt åtta, och alla gick väl kanske runt nio.
Jag fick en liten present av mats och lena, Och det va supersnygga julkulor till min ev rosa julgran, dom va jättefina :)

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder på mina fina födelsedagspresenter:
Här är allting samlat :)


Min rosa plattång


Och här är två presentkort från gina tricot, två presentkort från bodyshop varav ett för make up rådgivning, necessär med mascara, lipgloss och bodywash från bodyshop också.


Fick även manikyrset, bok och sen ska jag få en tv. Men jag fick tog bara dom här korten

Nu ska jag se på en film......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0