operation snölykta.............FAILED!!

Hejsanhejsan!

Idag har andrea och camilla vart här, vi körde typ snöbollskirg och sen skulle vi göra en snölykta. Andrea behövde gå när lyktan nästan va klar, så jag och camilla skulle bara tända klart ljusen, När vi hade hållt på i typ en kvart och försökt tända alla (det blåste) såskulle camilla gå hem också. När vi reser oss och börjar gå ser vi hur alla slockar............:(
Haha:p

Vi fick håltimme på träslöjden för att läraren va sjuk, så då fick vi en timmes extra lunch alltså. -men någon luch blev det inte på ett tag. Matsalen öppnar inte förens efter en timme , så vi väntar sen gå vi dit och då säger dom att mattransporten inte hade kommit för att det typ fastade i snön. Så dom skulle ropa upp i högtalarna när man skulle käka.
Sen efter typ en halvtimme ropade dom att alla åttor fick gå och äta. Sen efter typ en kvart sa dom att niorna fick gå. Efter en kvart igen hade dom inte ropat sjuorna än.... Så vi gick till receptionen och frågade varför, då sa dom att vi skulle följa vårat chema! Det va ingen som hade sagt till oss att vi skulle göra det.
Det första man tänker på när dom säger att åttorna och niorna ska äta är väl inte att sjuorna ska göra det också. Eller har jag fel ?
Jaja....

På lördag ska jag ha en liten försenad födelsedags tjejkväll, men guitar hero, singstar och eyetoy! Det blir superkul. Temat blir så klart rosa!
Jag och Sandra B ska gå på stan imorrn också, det blir kul:)

Men nu måste jag (tyvärr) plugga till våra två prov den här veckan och en läxa till imorrn. Proven är SO och idrott.
Och jag vet, konstigt med idrottsprov:p

Seeeeeees!

Kommentarer
Postat av: maria

yo sis.

om du ska ha gitarr nr 2 till festen får du tjata på freddieboy, för han har fortfarande inte hämtat hem den från sin kom som han tog med den till. Så skicka ett mess till honom om du ska ha den så får han fixa det!





kram

2008-11-26 @ 19:17:48
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0