Kamera!

Tjena!
Jag hinner inte skriva så mycket, för jag har massor med läxor men jag skriver lite grann:D
Jag har spanska, engelska, matte, fysik och biologi läxa! Fast inte så jättemycket av varje som tur är
Jag har iaf kommit på vad jag önskar mig i fördelsedagspresent eller julklapp! Den här kameran: Olympus 850SW

Om det är någon som vet något bra eller dåligt om den så kan ni gärna säga det :D


Det gick bra att åka longboard till skolan, jag höll mest i Ebbas pakethållare och rullade, det va fett kul:p
Vi har ett rum där man kan lägga sina saker som inte får plats i skåpen, så jag fick lägga den där.
När jag hämtade den sen va det vaktis som öppnade åt mej, sen sa han "frisbeen är ju lika lång som dej" haha :p
Han hade väl aldrig sett någon sån

Egentligen har jag inte så mycket mer att skriva, jag måste iaf köpa en ny väska, för min som jag fick av pappa för kanske drygt ett halvår sen från friis&co är helt förstörd på banden, det blev så nästan från första dagen. synd! Men jag har hittat en suuuuuperbillig väska som jag tänker köpa och ha så länge den håller.

Snart är det fars dag, och jag vet vad jag ska köpa till min kära pappa, jag hoppas han gillar det!:)

Nu måste jag göra alla mina läxor :S
Men vi ses!!

Kommentarer
Postat av: marrrrrria

hey lil sis!

kameran va fett snygg, men den ser fett plastig ut. dom flesta kompaktkameror e ju askassa. gå till nån affär å fråga om du får testa ta en bild, å känn på den. känns den plastig är den skit. men iförsig så är ju utseendet viktigast ;)



PUSS!

2008-11-08 @ 18:31:52
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0