Imorrn smäller det!

Imorrn fyller jag år! Det ska bli kul :D

Sitter och kollar på Fredag hela veckan, kollade på Idol innan också såklart! Jag gillade ju Lars, men nu när han åkt ut så håller jag på Kevin. Han e fett rolig och jätteduktig. Men jag tror att Alice åker ut idag, hon var inte så bra idag. Var det bara jag som tyckte att det såg ut som att hennes svarta klänning hade fastnat i trosorna i bak? hmmm...

Har varit hos Camilla idag, Andrea va där också. Det va kul, vi åt kokta ägg och kolla på top model haha! Sen gick jag hem typ vid 6, gick samma väg som Andrea en bit innan vi svängde åt olika håll.

Har städat mitt rum ganska länge idag, för imorrn. Så det e superfint nu, har bara nån liten grej på golvet kvar.

Men nu ska jag kolla lite på tradera tror jag ;)
Ses

Kommentarer
Postat av: maria

hahahah, hade den fastnat i trosorna???? vi satt å skämtade om att antingen måste den fastnat eller så var det en extremt konstig modell hahah

2008-11-23 @ 23:28:03
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0