Halt som sjutton!

Hallå där!
Nu är det halt som sjutton ute! Definitivt sista dagen med cykel idag, det e lite läskigt och cykla på isen:P Så nu går jag till skolan ist.
Vi va hos kickan och ricke i förrgår, jag fick en röd jätteskön jacka och täckbrallor från north bend av dom, jättebra!
Jag och Julia kollade på What happens in Vegas, jag har sett den minst femton ggr innan men den är fortfarande lika bra :)

Jag har hållt på med mobilen typ hur mycket som helst idag, jag gillar den väldigt mycket! Det är kul med en lite bättre kamera än den förra, den jag har nu är 3,2 mp. Inte för att det är speciellt superbra men jag är nöjd med det!

Nu ska jag nog gå och sova!
See u!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0