Haha, dyr blogg:P

Hallå!
Har precis kommit hem från mammas och pappas kontor, där vi har käkat julmat med några andra. Efter repotaget.

Min nya mobil kommer om två dagar, :D en k770i. Det blir nog bra. Fast jag kommer sakna min z610i:( haha, men den e ju i så sjukt bra skick för att vara två år. Det e ju typ inte en ända repa. Jag har vart så himla försiktig, har skyddsplast på skärmen oxå. Så jag ska noga sälja den. Men jag har snackat med en tjej som säljer knallrosa skal till k770i, så jag ska nog köpa ett sånt för en hundring, sen har jag budat på blingkristaller som jag troligtvis ska blinga med på det första skalet :D Sjukt coolt.

Hittade en sida där man skriver in namnet på bloggen, sen räknar dom ut hur mycket boggen är värd:



Nej, nu ska jag se klart på fotbollsgalan, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min och min kompis blogg var värd 11 tusen!!!

fast vi tog bort den

2008-11-19 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0