Soft

Tja! Det har vart en skön dag, vi gick på stan ett tag och handlade lite saker. Dom från Västerås kom och lämnade Bengt typ kl 3, sen kom Gunnel och Alexandra. Alla älskade såklart Sune=D För alla som inte vet så är Sune min systers barn, världens sötaste! Jag kommer lägga ut lite bilder sen. Han är född den 18:e februari, så han är snart 2 veckor.
Imorrn är det breakdance, sjuk kul! Vi lär oss hur mycket som helst, Ebba och jag går i samma grupp på uppsala danscenter.
Jag ser fram emot melodifestivalen, absolut inte för musiken utan för BJÖRN GUSTAFSSON!!! Världens roligaste snubbe, jag älskar honom sjukt mycket!
Jag ska lägga upp lite bilder och skriver mer sen, ha det bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0