Singstar!!

Tja! Idag har jag träffat Sune igen =D som sagt världens sötaste barn! Maria fick sin present:P som var en rökelse, en apelsin och en backstreetboys skiva=D Jag åkte hem till Ebba lite senare, köpte ett nytt singstar, många bra låtar. Bland annat Black eyed peas med shut up, och massa andra :P så jag och Ebba sjöng hur mycket som helst! Jag tycker att singstar är mkt roligare än guitar hero och andra ps2 spel. Jag fick alla rätt på SO provet=) Jag längtar redan efter att få träffa Sune igen, så jag ska lägga ut några bilder på honom.
See u!

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack så mkt för presenten gullunge :)

2008-03-03 @ 21:19:41
URL: http://marysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0