Länge sen

Ja, ni var det länge sen jag skrev i min blogg. Jag vet inte varför :P
Jag har träffat Sune världigt mycket, han är sötast i världen fortfarande:)
Jag har köpt en nästan precis likadan kopia av dom rosa skorna fast för 299kr istället för 799kr, dom e väldigt snygga. Jag har köpt en tunika med skivspelartryck på av maria, den e hur snygg som helst.
Vi har lärt oss väldigt mycket på breakdancen dom senaste gångerna, vi har också fått veta att vi kommer ha uppvisning senare på musikens hus, och alla ska göra solo! shit.
Vi var hos Kickan och Ricke igår och åt middag, det var kul. De fick typ 30 marabou 250g chokladkakor av Ylva, dom gav oss 7 av dom XD
Snart är det modevisning! Det kommer ju att bli hur coolt som helst, jag längtar verkligen.
Jag har budat på en Black Eyed Peas poster idag på tradera, supersnygg så jag hoppas att jag vinner auktionen!
Ja... Nu har jag inte något mer att skriva om, men jag skriver snart igen och lägger upp lite bilder.
Ha det bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0