Silikon läppar!!!

Hej!
Efter skolan gick jag till Camilla idag, vi gjorde engelska läxan innan jag gick för att möta mamma och pappa på kb, pappa skulle spela skivor men mamma och jag gick hem. Stannade och tog en dricka bara.
Sen gick vi och handlade, skulle köpa nåt att äta, jag ville ha nåt gott... Men det slutade med att mamma tog en fryst pirog, och jag tog nån pasta med skinka och vitvinssås. Men det funkade ju också.
Vad jag glömde köpa va ett lypsyl! Vi letade efter nåt bra hemma, men vi hade bara ett rosa, och det funkar inte så jättebra. Det ända som verkligen funkar är det blå vita som heter lypsyl.
Mina läppar svider och är jättetorra! Och när dom är torra...
Dom blir knallröda och stora som sjutton! Som silikon läppar, och tro mej, jag passar inte i det!
Men jag glömde iaf köpa ett. Så det blir lagom pinsamt att komma till skolan och visa upp mina "nyopererade" läppar haha. Men jag får väl springa till ica och köpa ett på lunchrasten. Fast förresten, jag camilla och andrea ska ju ändå dit och köpa grejer till elviras present. Vi ska på glöggfest hos henne imorrn. Det blir en väldigt lång dag! Vi ska åka bussen direkt efter skolan dit, vi slutar väl halv 4 tror jag, sen går bussen tjugo i. Så vi kanske är hemma hos henne vid 5, lr tio över. Sen blir jag och camilla hämtade av mamma kl halv 11! Så det blir verkligen länge. Men det blir nog roligt!

Nu ska jag göra mej iordning för natten och sen lägga mej i sängen och kolla på hells kitchen!
Hejsan dåsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0