Rajt prajs

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan för att jag är förkyld och har ont i halsen.. Men det är alltid värst på morgonen.
Mamma och maria gick på stan ett tag idag, sen kom dom hem och va här ett tag. Sen skulle vi åka till rajt prajs för att det fanns nåt bord där som maria kanske ville köpa. Men nåt bord blev det inte, utan det blev en lejon dräkt till sune :) skitsöt! Jag satt i deras supersköna massage fotöljer, vill ha!!!
Har precis käkat middag, jättegod lax med potatis och pesto kräm typ :)
Vi tänkte åka till ikea också, men vi gjorde aldrig det.

Sune har precis badat lite, men nu är han uppe.
Så jag ska tvinga maria att spela lite eyetoy! Men vi kanske ska se 2/½ men nu, men efter det ska jag tvinga henne, hah!
Ses!!

Här är min fina julgran också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0