Idol, here I come!

Tjena!
Idag har jag varit hemma hos Sandra B, det va ruuligt:) Vi kollade på bilder, och på tv. Sen drack vi glögg och åt lussebulle. Mums!
Mamma och pappa kom och hämtade mej vid 8, då åkte vi hem i mörkret och regnet. Det va väldigt nära att vi körde på ett rådjur också! Det va mörkt och tre st sprang fram precies framför bilen, men dom har förbi. Puh!

Jag, mamma och Sandra B ska till globen på fredag och kolla på idol finalen! Wohoo! Det blir superkul! Vi har itne speciellt bra platser, men det funkar. Det är i allfal en helt annan grej än att sitta hemma i soffan och kolla...
Jag vill supergärna att Kevin vinner, men Sandra hoppas på Alice, så vi får se ;D
På onsdag kommer hon kanske hit och så ska vi göra skyltar och trycka Alice och Kevin tröjor med typ textilbokstäver , haha.

Julia kommer kanske hit på torsdag, för hon skulle på magnus betner i ukk, och hon bor ju på landet, så det blir ju smidigare att komma hit innan än att åka ända dit och tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag längtar tills på fredag och jag kommer imorgon:D pusskram<3

2008-12-09 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0